BÄSTA DAGEN NÅGONSIN!!

Hejsan, idag var jag med en kompis i munkfors och hjälpte till med att passa kusiner.
Sen gick vi väl till en lekpark med små barna, och då kom en gammal kompis som jag har varit ovän med på länge men idag blev vi vänner igen och hade jätte kul. :D
Så joline och jag gick först och åt pizza och sen ner till gammla parken och var där med madde, nathalie, joline och jag såklart, efter det så kom min kompis så vi gick sen hem till honom och tittade på film.
Men sen han vi inte med så mycket mer för jag skulle hem halv tio.
Skriver mer senare

Puss!


Kommentarer
Postat av: Alex

Men det blev att kul ändå ;D <33

2011-06-05 @ 12:29:15
Postat av: Anonym

kompis = alexander jansson :)

2011-06-23 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0