Think of me later

Hejsan, sorry om jag inte har bloggat men gjorde typ inget igår så det blev inget inlägg.. :(
Men idag har jag varit med "A" det var kul för vi gjorde så mycket tycker jag ) först gick vi till affären och köpte oss något att dricka o en liten godis bitt för när vi kom hen till mig så skulle vi titta på sisssta narnia filmen och den var bra, sen gjorde vi inte så mycket men tilllslut gick vi till affären igen och köpte oss en glass och gick en liten promenad typ :P
sen han vi typ inte så mycket mer för han skulle hem sju...*suk* :(
men nu vet jag inte vad jag ska göra för jag ska lägga mig tidigt för jag ska till karlstad imorgon med "A" :D

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0