Torsdag o fredag...!!!

I torsdas kom jag typ till munkfors runt 12 halv 1 för att vara med joline,
när jag var där så badade vi in hennes pool och gissa om jag blev brun då..? :o
För jag får mer effekt när jag är i vatten :P
Men efter det så gick vi ut, för att möta madde sen så gick vi till centrum och då träffade jag "A"... hihi :)
det var kul, sen så gick jag madde o joline och då träffade vi simon så då åkte vi runt i munkfors.
Tills vi kom till en bad plats och då tänkte vi att vi skulle bada där så då åkte vi hem för att hemta badkläder,
sen åkte vi dit igen och badade där, sen gjorde vi inte så mycket mer så jag madde o joline åkte hem till joline för att vi skulle sova där,
men ingen kunde sova för alla var typ övertrötta så då pratade vi och tittade på hitta nemo.. :)
På fredag gick vi ut igen när kl typ var 10 - 11 kanske,
och när kl var 12 så träffade jag "A" och följde med honom hem och fick mig en hamburgare gott :D
och tittade på american pie.. sen han vi inge mer för jag skulle tydligen hem kl 2 typ :P
och så såg dom dagarna ut :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0