Hemma efter en dag i karlstad och mer... ;)

Hejsan, idag åkte jag ju till karlstad kl 20 i 7 typ, när jag kom dit med "A" så åkte vi till bervik men det var inte så roligt där för nästan ingen affär var öppen förutom själva bervik...*suck*
Så då gick vi och köpte smörgås och dricka.
När kl var 10 öppnades allt och då var det shopping som stog på top ;)
och efter det så åkte vi buss till miticity i centrum, och där hittade jag en iphone 4 som jag blev kär i.. vill ha den nu :o
Men efter det så möte vi hans syster och sen åkte hem :) , när vi kom hem till honom åt vi hamburgare på majas det var faktist gott, sen tittade vi på film och kl halv sex åkte jag hem typ.
När jag kom hem så duschade jag. :)
Men mu ska jag gå och dricka lite te

Puss


 sånna örhängen som den vita pärlan köpte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0