DRIMING PEOPLE

Sorry om jag inte har bloggat på ett tag nu :(

Har varit sjuk mycket läxor, prov och allt.

Men idag händer det inte så mycket :p

Har varit i skolan, åkt hem, pratat med min bästa vän i tele :D

Idag var det även idrott i skolan då skulle vi åka SKRISKOR! :)

Men när vi skulle dit så var jag och tre kompisar lite för lata så vi åkte bil dit upp.

När vi kom dit så satte vi på oss skiriskorna för att åka inom hus men då säger en kille i min klass att vi skulle vara ute O.o så då gick vi och tog av oss skriskorna men då säger  dom andra tjejerna i min klass att vi ska vara inom hus ändå , så då gick man tillbaka och satte på oss skriskorna igen :/  lite arg jag och dom andra blev då på killen. :@

jaja sen kommer det väl inte hända så mycket mer. :) 

 

 

Puzz & Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0